آرزوی محال

··▪●♦ برگ های سپید دفتر من ♦●▪··

آرزوی محال
شاید این را شنیده ای که زنان در دل آری و نه به لب دارند * * * سر خود را عیان نمی سازند رازدار و خموش و مکارند * * * آه! من هم زنم زنی که دلش در هوای تو میزند پروبال * * * دوستت دارم ای خیال لطیف ، دوستت دارم آرزوی محال ! . . . "فروغ‏"‏

نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت21:20---30 دی 1391
شاید درد من،دلیل خنده کسی شود.
اما خنده من،هرگز نباید باعث درد کسی شود..


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت23:29---27 آذر 1391
تبادل لینک انجام شد
وبلاگ با احساسی دارید
راستی
امتیاز به کلبه یادت نره


تنهاتر از تنها
ساعت7:51---27 آذر 1391
وقتي عاشقي همه چيز برايت رنگ عاشقي است همه چيز حتي تنهايي اما وقتي گلي پرپر شود عاشقي هم رنگ مي بازد عشق فقط ظاهرش زيبااست اما وقتي سينه تنگش را مي گشايي فقط خون ودرد وماتم از آن بيرون مي ريزد عاشق بايد بسوزد تا معشوق بماند سوختني كه هرگز ساختن ندارد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 26 / 9 / 1391برچسب:,ساعت22:9توسط النـــــــــــــاز |